Συχνές Ερωτήσεις

  1. Πως μπορώ να ψωνίσω?
    ​Στη σελίδα μας, η διαδικασία αγοράς είναι πολύ απλή! Κάνετε 'κλικ' στο προϊόν που σας ενδιαφέρει. Στη συνέχεια, επιλέγετε το χρώμα και το μέγεθος και πατάτε το «προσθήκη στο καλάθι» («add to basket»). Έπειτα πηγαίνετε στο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας κλικάρετε πάνω στο εικονίδιο με το καροτσάκι. Κατόπιν ακολουθείτε τα βήματα της διαδικασίας αγοράς.

     
  2. Για να ψωνίσω πρέπει να δημιουργήσω λογαριασμό?
    Δε χρειάζεται να είστε εγγεγραμμένος χρήστης για να πραγματοποιήσετε αγορά. Για την δική σας διευκόλυνση είναι απαραίτητη η δημιουργία λογαριασμού χρήστη, τον οποίο μπορείτε να δημιουργήσετε πολύ εύκολα και γρήγορα εισάγοντας τα βασικά στοιχεία επικοινωνίας σας και επιλέγοντας έναν κωδικό πρόσβασης. Είναι σημαντικό στον λογαριασμό σας να αποθηκεύσετε την σωστή διεύθυνση αποστολής της παραγγελίας σας για την αποφυγή λαθών.

    Στον λογαριασμό χρήστη έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε αν θέλετε να λαμβάνεται τα νέα, τις προσφορές και τις εκδηλώσεις  του It’s a way of art μέσω email. 

     
  3. Τι γίνεται αν ξεχάσω τον κωδικό πρόσβασης?
    Σε περίπτωση που έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης, δώστε την διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας ώστε να σας αποσταλεί εκ νέου ο κωδικός σας.
     
  4. Υπάρχουν έξοδα αποστολής?
    Τα μεταφορικά μας είναι ΔΩΡΕΑΝ για όλη την Ελλάδα!  
     
  5. Πόσες μέρες χρειάζονται για την αποστολή του προϊόντος?
    Η παραλαβή της παραγγελίας πραγματοποιείται σε 1-3 εργάσιμες μέρες (εντός Ελλάδος) και 2-10 εργάσιμες μέρες (εκτός Ελλάδος, για το εξωτερικό).

     
  6. Μπορώ να επιστρέψω το προϊόν?
    ​Εάν το προϊόν που παραλάβατε δεν σας ικανοποιεί για οποιοδήποτε λόγο, φυσικά μπορείτε να το αλλάξετε. Η επιστροφή του προϊόντος μπορεί να γίνει δεκτή εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που παραλάβατε. Βασική προϋπόθεση για να γίνει δεκτή η επιστροφή είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, καινούργιο και αχρησιμοποίητο καθώς και η επικοινωνία μαζί μας μέσω των σελίδων μας στα social media ή με email στο [email protected] Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής επιβαρύνουν εσάς και εσείς είστε υπεύθυνοι για την ακέραιη μεταφορά του. Η αλλαγή μπορεί να γίνει με οποιοδήποτε άλλο προϊόν/-τα από το www.itsawayofart.gr ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Δεν γίνονται επιστροφές χρημάτων - Δεν γίνονται αλλαγές σε εκπτωτικά προϊόντα. Δεν γίνονται αλλαγές σε αξεσουάρ, όπως οι στέκες - για λόγους υγιεινής. Μέγιστο όριο επιτρεπτων, συναπτων αλλαγών: τρεις (3)
  7. (Συμφωνώντας στους όρους χρήσης της ιστοσελίδας κατά την αγορά σας, αυτόματα συμφωνείτε με τους παραπάνω όρους - Για οποιαδήποτε διευκρίνηση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected] προτού προβείτε στην αγορά σας).                               
  8. Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής?
    Στο It’s a way of art μπορείτε να πληρώσετε τις αγορές με έναν από τους παρακάτω 3 απλούς και ασφαλείς τρόπους. Eσείς επιλέξτε αυτόν που σας βολεύει!
    • Αντικαταβολή (Η χρέωση της SPEEDEX για την υπηρεσία αντικαταβολής ανέρχεται στα 5 ευρώ)
    • Χρεωστική/Πιστωτική κάρτα (ΔΩΡΕΑΝ - επιβαρύνεστε ΜΟΝΟ την αξία των προϊόντων που έχετε επιλέξει)
    • PayPal (Διαθέσιμο για αγορές άνω των 80ευρώ - επιβάρυνση 3 ευρώ)
      ​​
  9. Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές και τα προσωπικά δεδομένα μου?
    Τα προσωπικά δεδομένα που καταχωρείτε στην σελίδα μας (όνομα, διεύθυνση ,τηλέφωνο, e-mail) προορίζονται αποκλειστικά και μόνο για την διεκπεραίωση της παραγγελίας και την διασφάλιση της λειτουργιάς των υπηρεσιών του It’s a way of art.  Οι διαχειριστές του site μας επεξεργάζονται τα δεδομένα της παραγγελίας που έχετε κάνει και με κανέναν τρόπο δε αποκαλύπτουν ή δημοσιοποιούν τα προσωπικά σας δεδομένα.

     
  10. Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας?
    ​Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω mail στο
    [email protected] και τηλεφωνικώς καθημερινές 12.00 - 14.00 στο 6974-669826. Εναλλακτικά μπορείτε να μας στείλετε μήνυμα (inbox) στις σελίδες μας στα social media για πιο άμεση επικοινωνία.                                     
  11. Ακύρωση παραγγελίας/Άρνηση παραλαβής  Λόγω του ότι επεξεργαζόμαστε την παραγγελία σας από τη στιγμή που θα την αποστείλετε, η ακύρωση της παραγγελίας σας δεν είναι δυνατή! Για την δική σας ασφάλεια και καλύτερη εξυπηρέτηση, πριν καταχωρήσετε οποιαδήποτε παραγγελία, καλό θα ήταν να είστε απόλυτα σίγουροι ότι θα έχετε την δυνατότητα να την παραλάβετε, προκειμένου να μπορείτε να έχετε και σε επόμενη παραγγελία το προνόμιο της αντικαταβολής (πληρωμή με την παράδοση). Σε αντίθετη περίπτωση (μη παραλαβής – άρνησης της παραγγελίας), στην επόμενη παραγγελία δεν θα έχετε το προνόμιο της αντικαταβολής, θα σας ζητηθεί από εκπρόσωπο της εταιρείας μας, να πληρωθεί με τραπεζική κατάθεση – πιστωτική κάρτα. Θα θέλαμε να ενημερώσουμε ότι η εταιρεία έχει προβεί στη δημιουργία αυτού του όρου, για έναν και μοναδικό λόγο: κάθε αποστολή που είναι με αντικαταβολή και με δωρεάν προς τα εσάς μεταφορικά, επιβαρύνεται η εταιρία την αποστολή ακόμη και στην περίπτωση που εσείς αρνηθείτε ή δεν παραλάβετε την παραγγελία σας).
  • Σε περίπτωση άρνησης ή μη παραλαβής των προϊόντων, ο αγοραστής υποχρεούται να καταθέσει τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής της παραγγελίας του μέσω τραπεζικής κατάθεσης η λογαριασμού Paypal. Σε διαφορετική περίπτωση, η εταιρεία μας επιφυλάσσεται παντός νόμιμου δικαιώματος της.
  • Δεν γίνονται επιστροφές χρημάτων σε εκπτωτικα προϊόντα και προϊόντα προσφορών. 
  • Δεν γίνεται αλλαγή από την σταθερή μας collection με collaboration και χειροποίητες συλλογές.